FAQ

FAQ

czyli często zadawane pytania

 

JAK SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Najszybciej uzyskasz odpowiedź i załatwisz swoją sprawę kontaktując się z nami poprzez wiadomość email na sprzedaz@balto.pl  lub dzwoniąc pod numer +48793011716.

 

CZY WYSYŁACIE PACZKI Z PRZYSMAKAMI ZA GRANICĘ?

Tak, oczywiście że wysyłamy! Obecnie możesz zamówić wysyłkę do wszystkich krajów Unii Europejskiej lub, po indywidualnym uzgodnieniu, do innych krajów.
UWAGA - Obecnie, w związku z Brexitem i skomplikowaniem wymogów dotyczących wysyłek, wysyłka do Wielkiej Brytanii jest wyceniana i ustalana indywidualnie.  

 

 

CZY WYSTAWIACIE FAKTURY?

Tak, oczywiście! Jeśli potrzebujesz faktury, poinformuj nas o tym zaznaczając odpowiednią opcję podczas realizacji zamówienia i wpisz poprawne dane swojej firmy.

Fakturę otrzymasz na adres mail podany w zamówieniu.

  

NIE OTRZYMAŁEM OBIECANYCH GRATISÓW

To zupełnie niemożliwe! :) Chcemy zachęcać naszych Klientów, a nawet zwłaszcza ich psy, do eksperymentowania z różnymi gryzakami, toteż w każdej paczce znajdziesz coś ciekawego jako ekstras!

 

 

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZY ODBIORZE?

Tak, obsługujemy także możliwość zapłacenia kurierowi przy odbiorze kartą płatniczą - wtedy wybierz jako dostawcę DPD. 

 

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZELEWEM ZWYKŁYM?

Oczywiście. Jeśli wybrałeś/łaś jako sposób płatności przelew tradycyjny to wysłaliśmy Ci na podany adres mail dane do przelewu lub możesz je znaleźć w sekcji na dole strony Płatność i dostawa > Formy płatności

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl