
FAQ
czyli często zadawane pytania
JAK SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?
Najszybciej uzyskasz odpowiedź i załatwisz swoją sprawę kontaktując się z nami poprzez wiadomość email na sprzedaz@balto.pl lub dzwoniąc pod numer +48787925534.
CZY WYSYŁACIE PACZKI Z PRZYSMAKAMI ZA GRANICĘ?
Tak, oczywiście że wysyłamy! Obecnie możesz zamówić wysyłkę do wszystkich krajów Unii Europejskiej lub, po indywidualnym uzgodnieniu, do innych krajów.
UWAGA - Obecnie, w związku z Brexitem i skomplikowaniem wymogów dotyczących wysyłek, wysyłka do Wielkiej Brytanii jest wyceniana i ustalana indywidualnie.
CZY WYSTAWIACIE FAKTURY?
Tak, oczywiście! Jeśli potrzebujesz faktury, poinformuj nas o tym zaznaczając odpowiednią opcję podczas realizacji zamówienia i wpisz poprawne dane swojej firmy.
Fakturę otrzymasz na adres mail podany w zamówieniu.
NIE OTRZYMAŁEM OBIECANYCH GRATISÓW
To zupełnie niemożliwe! :) Chcemy zachęcać naszych Klientów, a nawet zwłaszcza ich psy, do eksperymentowania z różnymi gryzakami, toteż w każdej paczce znajdziesz coś ciekawego jako ekstras!
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZY ODBIORZE?
Tak, obsługujemy także możliwość zapłacenia kurierowi przy odbiorze kartą płatniczą - wtedy wybierz jako dostawcę DPD.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZELEWEM ZWYKŁYM?
Oczywiście. Jeśli wybrałeś/łaś jako sposób płatności przelew tradycyjny to wysłaliśmy Ci na podany adres mail dane do przelewu lub możesz je znaleźć w sekcji na dole strony Płatność i dostawa > Formy płatności