Formularz zwrotu towaru

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem podanym w danych kontaktowych Sprzedającego, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

NUMER ZAMÓWIENIA/AUKCJI: …………………………………………………..

NUMER PARAGONU/FAKTURY:…………………………………………………….

IMIĘ I NAZWISKO:……………………………………………………………………….

ADRES:………………………………………………………………………………………….

E-MAIL:………………………………………… TELEFON:……………………………..

 

Proszę o zwrot zapłaconej kwoty na rachunek bankowy:

Nazwa banku……………………………………………………..

Numer rachunku:.......................................

Nazwa towaru: ..........................................

Ilość:......................................................

Cena brutto: .............................................

Przyczyna zwrotu**: ..................................... 

** wypełniane dobrowolnie

 

Uwagi Klienta…………………………………………………………………………………………………………………

 

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru zawarte w Regulaminie e-sklepu www.sklepbalto.pl

 

………………………………………………………..

Czytelny podpis Klienta

 

Do pobrania:

Formularz zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl