
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem podanym w danych kontaktowych Sprzedającego, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
NUMER ZAMÓWIENIA/AUKCJI: …………………………………………………..
NUMER PARAGONU/FAKTURY:…………………………………………………….
IMIĘ I NAZWISKO:……………………………………………………………………….
ADRES:………………………………………………………………………………………….
E-MAIL:………………………………………… TELEFON:……………………………..
Proszę o zwrot zapłaconej kwoty na rachunek bankowy:
Nazwa banku……………………………………………………..
Numer rachunku:.......................................
Nazwa towaru: ..........................................
Ilość:......................................................
Cena brutto: .............................................
Przyczyna zwrotu**: .....................................
** wypełniane dobrowolnie
Uwagi Klienta…………………………………………………………………………………………………………………
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru zawarte w Regulaminie e-sklepu www.sklepbalto.pl
………………………………………………………..
Czytelny podpis Klienta
Do pobrania: