PROMOCJE
Suszone ucho środkowe  wieprzowe 250 g
Suszone ucho środkowe wieprzowe 250 g
8,49 zł 8,07 zł
szt.
Racica barania - jagnięcina dla psa - 1 szt.
Racica barania - jagnięcina dla psa - 1 szt.
4,19 zł 3,98 zł
szt.
BALTO Skóra z dzika  odcinki 15 cm, 250 g
BALTO Skóra z dzika odcinki 15 cm, 250 g
13,22 zł 12,56 zł
szt.
Rogi wołowe - twarda sztuka dla psa, 1 szt.
Rogi wołowe - twarda sztuka dla psa, 1 szt.
6,29 zł 5,98 zł
szt.
Racica wołowa - ogromny gryzak dla psa 1 szt.
Racica wołowa - ogromny gryzak dla psa 1 szt.
12,08 zł 11,48 zł
szt.
Muszelki wołowe tanie i dobre 500 g
Muszelki wołowe tanie i dobre 500 g
15,75 zł 14,96 zł
szt.
MEGAPAK BALTO Mix Ucho Prezesa 500 g
MEGAPAK BALTO Mix Ucho Prezesa 500 g
54,80 zł 52,06 zł
szt.
BALTO Ucho wołowe z futrem
BALTO Ucho wołowe z futrem
3,77 zł 3,58 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem podanym w danych kontaktowych Sprzedającego, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu (faktura/paragon)

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Balto S.C. Jarosław Sitnicki, Michał Pisarczyk

PUSTELNIK, ul. Kopernika 16

05-304 Stanisławów

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

Balto S.C. Jarosław Sitnicki, Michał Pisarczyk

PUSTELNIK, ul. Kopernika 16

05-304 Stanisławów

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl